טרגדיה בבני ברק: בן 8 חודשים בלע גולה ונחנק למוות

    בנצי ליזרוביץ No Comments on טרגדיה בבני ברק: בן 8 חודשים בלע גולה ונחנק למוות
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעוט בן שמונה חודשים ששיחק בביתו ברחוב יהודה הנשיא בבני ברק, בלע גולה ונחנק ממנה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום שלפו את הגולה מגרונו, ולאחר פעולות החייאה ממושכות הוא פונה במצב אנוש לבית החולים.

    דובר מד"א תיאר את השתלשלות האירוע הקשה: בשעה 16:52 נמסר למד"א מרחב דן על תינוק שנחנק מגוף זר בבית ברח' רבי יהודה הנשיא בבני ברק. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות מצילות חיים שבמהלכן הפאראמדיקים שלפו ג'ולה מקנה הנשימה של תינוק כבן 8 חודשים ומפנים אותו בדקות אלו לבית חולים תל השומר במצב קשה מאוד תוך פעולות החייאה.

    אריה שיינפלד כונן "הצלה" מסניף גוש דן שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום אביו של הפעוט המתין לנו ברחוב עם הפעוט בידיו כשהוא מחוסר הכרה, לאחר שככל הנראה נחנק מגוף זר. התחלנו בפעולות החייאה שבמהלכן הצלחנו להוציא את הגוף זר שחסם את קנה הנשימה של הפעוט, לאחר מכן פונה תוך כדי פעולות החייאה ע"י ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תל השומר כשמצבו קשה".

    זאב טפר, חובש בכיר באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "מדובר בפעוט שאיבד את ההכרה במהלך משחק עם גולה שנתקעה בגרונו וגרמה לו לחנק. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות והגולה יצאה מגרונו. הפעוט מפונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים במצב אנוש וללא דופק ונשימה. חשוב להרחיק מהישג ידם של פעוטות משחקים שעלולים לסכן את חייהם".

    בהמשך הגיע מבית החולים תל השומר הבשורה המרה, על מות התינוק. בבית החולים אמרו כי הפעוט הגיע ללא רוח חיים, ולמרות מאמצי הצוותים בשטח והרופאים בבית החולים, נאלצו לקבוע את מותו.

    בתמונות: מתנדב איחוד הצלה ואיש מד"א עם הגולה שחולצה מגרון הפעוט:

    e0446f9ed8ba7fe5bccec33f5b27cabd

    aa2a27fdcf893ea0ac1e5b301846b705



    0 תגובות